دالغا دالغا

وبلاگ حاقیندا
نازلی شیرین دیل واریم ، ئوزگه دیله یازمارام

دوغراسالاردا منی اُوز دیلیمی آتمارام

جنتی وئرسز منه ، دونیانی ساتساز منه

من آنامین ناز دیلین باشقا دیله ساتمارام

شهریاریم دوز دییب قاتما دیلین دیللره

من بو گوزل تورک دیلین آیری دیله قاتمارام

باخ بو دیلین سایه سی ، گزدی آدیم دیللره

اولماسا گر بو دیلیم هئچ یئره من چاتمارام

اوندا کی من اولموشم قورلایین اوز یوردوما

چون بودور عادت منیم ئوزگه یئره یاتمارام

قبریمین اوستونده سیز تورکی بو شعری یازین

اوز دیلیمی آتمارام ، باشقا دیله ساتمارام

آخرین مطالب

مبارک

دوشنبه, ۶ مرداد ۱۳۹۳، ۰۷:۵۰ ق.ظ

 بو گوزل بایرامی ( عید فطر ) تامام  دوسلاریما وبوتون آذری اولکه میزده اولانلارا تبریک ائدریم

 

 

 



 
 


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۵/۰۶
سهیل تسوج سهیل

نظرات  (۴)

استشمام عطر خوش بوی عید فطر از پنجره ملکوتی رمضان گوارای وجود پاکتان

عید فطر مبارک


گاهی چقدر سخت است تشخیص این که :
منطق بر احساسات ارجحیت دارد یا احساسات بر منطق !

پاسخ:

 


 

هر جا که من هستم
تو نیستی
هر جا که تو هستی ،
من نه !
شده ایم آدم برفی و آفتاب
مگر نارنج وُ بهار عیبی داشت !

عجب دوره ایست…
جمله ى”این مکان مجهز ب دوربین مدار بسته است”بیشتر اثر میگذارد تا”عالم محضر خداست…”


[گل][گل][گل]
[گل][گل]
[گل]

خیلی ممنون از اینکه تشریف اووردید به وب حقیرانه ی بنده...امیدوارم اخرین باری نباشه میاین....چوخ ساغولون
.اپم 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی