دالغا دالغا

وبلاگ حاقیندا
نازلی شیرین دیل واریم ، ئوزگه دیله یازمارام

دوغراسالاردا منی اُوز دیلیمی آتمارام

جنتی وئرسز منه ، دونیانی ساتساز منه

من آنامین ناز دیلین باشقا دیله ساتمارام

شهریاریم دوز دییب قاتما دیلین دیللره

من بو گوزل تورک دیلین آیری دیله قاتمارام

باخ بو دیلین سایه سی ، گزدی آدیم دیللره

اولماسا گر بو دیلیم هئچ یئره من چاتمارام

اوندا کی من اولموشم قورلایین اوز یوردوما

چون بودور عادت منیم ئوزگه یئره یاتمارام

قبریمین اوستونده سیز تورکی بو شعری یازین

اوز دیلیمی آتمارام ، باشقا دیله ساتمارام

آخرین مطالب

آنام منیم

دوشنبه, ۲۰ شهریور ۱۳۹۱، ۰۸:۵۱ ق.ظ
سو گونو ایدی

آنام ایله گئدیردیک قبریستانا

بیر مزار سسله دی : بیر قیز آغلاییر

یاخین گئتدیک

بیر قیز هؤنکورتویله سسله ییردی :

آنا سئوینجلریم بودارلانیب دیر

سن دئمیشکن آدینی سسله ییرم بو گون

آنا سن یوخسان

درد وار

حسرت وار

اؤلوم وار

باغریم قان

اوره ییم وولقان

گؤزلریم دومان

یادیندامی ؟

میشیل - میشیل یاشاییردیم ناغیللار ایچره

من بیر کؤرپه اوشاق ایدیم

همان اوشاغام

باغرینی دیله ییرم آنا

منی چک باغرینا

محبتیندن دولوم

یئنی دن دوغولوم

منی کیمسه تانیمیر -  کیمسه ائشیتمیر

ایلک آغلاییشیمدیر

ایلک یاسیم دیر

ایلک داورانیشیمدیر

قیشقیرتیلار - چیخیرتیلار دیدیر داغیدیر بوغازیمی

بوراسی دونیانین سونو

بوراسی غربت

بوراسی سن سیزلیک

بوراسی حسرت

یاس توتوب گؤزلریمده گیله لریم

دویا بیلیرسن منی ؟

گؤره بیلیرسن  ؟

ائوین تورپاق -  ائشیگین قبریستان

سئویرسن ائوینی - ائشیگینی ؟

درین آجیلاریمی سنده بیتیردیم

سن ایله سندن اؤزومه یئتیردیم

ایندی - نه اولورسا اولسون

سن یوخسان

 خوش گلمیر منه حایات - سئوینج

اووووووووف... قارا طالئیم

سن سیز نه ائدرم ؟

نه قالارام ؟

نه اولارام ؟

 چیچک - چیچک سولورام رؤیالاریم ایچره

یالواریرام تانریا

گئری دؤنسون زامان

گئری دؤنسون خایال

گئری دؤنسون آنام

آغلادیم ایچین - ایچین

قیزین حالینا

گئریه دؤندوم

آنام یوخ ایدی

آنام یوخ ایدی

برداشته شده از وبلاگ: جمیله امام دوست

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۶/۲۰
سهیل تسوج سهیل

نظرات  (۱۶)

آدمیزاد فراموشکاره

وقتی درد داره ، قیل و داد می کنه ، داد می کشه و بعد یادش می ره !

درد که همیشه درد نمی مونه

یا درمون می شه یا آدم بهش انس می گیره ...
سلام گوزل
افتیخارینان وبیز لینک اولدی !!!
قربانام ...
چت چیکار میکنی؟؟؟
مرسی دیروزم با هم رفتیم سد آیدوغمیش
آخه یه وب دیگری بودم نه چیکار داری همین جا بگو
گفتم شاید دیگه
کامپیوترم تو وبلاگ اینگلیسی نمینویسه پایین نظراتت دقت کنی پست الکترونیک فعاله اگه موس رو روش تکون بدی
من رفتم
نه کار آنچنانی ندارم
۲۱ شهریور ۹۱ ، ۱۶:۰۹ مریم اسم زاده
سلام .... خوب طرفدار پیدا کردیا!!!!!! ولی مطالب وبتو فقط به شعر اختصاص نده ....
علم می گوید ماهی به خاطر دور شدن از آب به دلایل طبیعی می میرد .

اما هرکس یک بار بالا و پایین پریدن ماهی را دیده باشد تصدیق می‌کند که ماهی از بی آبی به دلیل طبیعی نمی میرد !!!

ماهی به خاطر آب خودش را می کشد ...
وقتی کسی را دور انداختیم دیگر نباید سعی کنیم اشتباهاتش را تشریح کنیم
و
وقتی دنبال چراهای اشتباهات او می رویم که هنوز او را کاملا دور نینداخته باشیم ...!
سلام آقا سهیل...
ممنون که اومدین...خوشحالم کردین...وبلاگ شما هم به قول خودتون آنتیکه...
بازم بهم سر بزنین...
سلام
نه!
ولی شما ترکی می نویسید چون من ترکیم اصلا خوب نیست حوصلم زود سر میره!
نه من مثه تو نیستم که حذف کردی پیوندهای روزانه رو بزنی هستش
سلام
بله
اتفاقا من به فرهنگم خیلی علاقمندم
فرهنگ و هویت آدم مثل مادر آدمه
ولی متاسفانه ترکیم خوب نیست
ولی تو فکرم برم کلاس یاد بگیرم!
خوشبختم همشهری.عالی بود

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی