دالغا دالغا

وبلاگ حاقیندا
نازلی شیرین دیل واریم ، ئوزگه دیله یازمارام

دوغراسالاردا منی اُوز دیلیمی آتمارام

جنتی وئرسز منه ، دونیانی ساتساز منه

من آنامین ناز دیلین باشقا دیله ساتمارام

شهریاریم دوز دییب قاتما دیلین دیللره

من بو گوزل تورک دیلین آیری دیله قاتمارام

باخ بو دیلین سایه سی ، گزدی آدیم دیللره

اولماسا گر بو دیلیم هئچ یئره من چاتمارام

اوندا کی من اولموشم قورلایین اوز یوردوما

چون بودور عادت منیم ئوزگه یئره یاتمارام

قبریمین اوستونده سیز تورکی بو شعری یازین

اوز دیلیمی آتمارام ، باشقا دیله ساتمارام

آخرین مطالب

اوجالان

دوشنبه, ۲۷ شهریور ۱۳۹۱، ۰۸:۲۸ ق.ظ

اولوم چاغی چاتاندا اولن من اولاجاغام

 

اوندا بوراخین سئودییم کیمی یاشایم

 

"جیمی هندریکس"


خلقی دارتیر بو دگیرمان داشی تک داغلارینان

 

 

بیزی دارتاندا قالایدی الی بیر داش آراسیندا

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۶/۲۷
سهیل تسوج سهیل

نظرات  (۳)

۲۷ شهریور ۹۱ ، ۰۴:۰۵ محمد-شهرمن نودان
سلام دوست عزیزم
درپی جسارت به پیامبر اکرم حضرت محمد مصطفی (ص) ما هم همچون مسلمانان جهان این حرکت رو محکوم می کنیم و خواستار محاکمه عاملان این حرکت صهیونیزمی هستیم.
پس از شما دوست عزیزم دعوت می شود در این حرکت خود را سهیم بنمایید.
من عکساتونو دیدم آقا سهیل...ولی نمیدونم این شهر مال کدوم استانه...من خودم تهرانیم و همینجا به دنیا اومدم...اما اصلیتم شمالیه...
مال رشت هستن...
خیر...بنده همینجا راحتم...مرسی از پیشنهادتون...
تسوج کجاس؟
من فاطمه هستم نه فاطی آقا سهیل...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی