دالغا دالغا

وبلاگ حاقیندا
نازلی شیرین دیل واریم ، ئوزگه دیله یازمارام

دوغراسالاردا منی اُوز دیلیمی آتمارام

جنتی وئرسز منه ، دونیانی ساتساز منه

من آنامین ناز دیلین باشقا دیله ساتمارام

شهریاریم دوز دییب قاتما دیلین دیللره

من بو گوزل تورک دیلین آیری دیله قاتمارام

باخ بو دیلین سایه سی ، گزدی آدیم دیللره

اولماسا گر بو دیلیم هئچ یئره من چاتمارام

اوندا کی من اولموشم قورلایین اوز یوردوما

چون بودور عادت منیم ئوزگه یئره یاتمارام

قبریمین اوستونده سیز تورکی بو شعری یازین

اوز دیلیمی آتمارام ، باشقا دیله ساتمارام

آخرین مطالب

چله گئجه سی

پنجشنبه, ۳۰ آذر ۱۳۹۱، ۰۹:۴۱ ق.ظ
چیله قاریزی

 قیزیل مولاخ

جویز حلواسی

کوفته شورباسی 

 ساغلیق اولسون

 چله گئجه یز موبارک اولسون بو تون  آ ذر بایجان اولکه سینه

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۹/۳۰
سهیل تسوج سهیل

نظرات  (۵)

تنهایی ام مرا هر شب
به دریاچه ی قو های سفید می برد
تنهایی ام !
تنهایی ام !
مرا فریاد می زند !
من تنهایی ام را تا کنون
با کسی در میان نگذاشته ام ...
معذرت خواهی همیشه به این معنی نیست که تو اشتباه کردی
و
حق با تو نیست ...
گاهی یعنی این رابطه بیشتر از غرورت برایت ارزش دارد !
خودم را دوست دارم
یعنی دیگر نیازی نمی بینم که با دیگران دشمنی کنم ...
من خودم را دوست دارم
یعنی با همه چیز و همه کس دوست هستم !
به ساعت نگاه می کنم
حدود سه نصفه شب است
چشم می بندم تا مبادا چشمانت را از یاد برده باشم
و طبق عادت کنار پنجره می روم
سوسوی چند چراغ مهربان
و سایه های کشدار شبگردان خمیده
و خاکستری گسترده بر حاشیه ها
و صدای هیجان انگیز چند سگ
و بانگ آسمانی چند خروس
از شوق به هوا می پرم چون کودکی ام
و خوشحال که هنوز
معمای سبز رودخانه از دور
برایم حل نشده است
آری ! از شوق به هوا می پرم
و خوب می دانم
سالهاست که مرده ام ...
آنقدر زمین خورده ام که بدانم برای برخاستن نه دستی از برون که همتی از درون لازم است !
حالا اما نمی خواهم برخیزم ،
می خواهم اندکی بیاسایم ، برمیخیزم وقتی که فهمیده باشم چرا زمین خورده ام ...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی