دالغا دالغا

وبلاگ حاقیندا
نازلی شیرین دیل واریم ، ئوزگه دیله یازمارام

دوغراسالاردا منی اُوز دیلیمی آتمارام

جنتی وئرسز منه ، دونیانی ساتساز منه

من آنامین ناز دیلین باشقا دیله ساتمارام

شهریاریم دوز دییب قاتما دیلین دیللره

من بو گوزل تورک دیلین آیری دیله قاتمارام

باخ بو دیلین سایه سی ، گزدی آدیم دیللره

اولماسا گر بو دیلیم هئچ یئره من چاتمارام

اوندا کی من اولموشم قورلایین اوز یوردوما

چون بودور عادت منیم ئوزگه یئره یاتمارام

قبریمین اوستونده سیز تورکی بو شعری یازین

اوز دیلیمی آتمارام ، باشقا دیله ساتمارام

آخرین مطالب

آی اوشاقلار

چهارشنبه, ۲۰ دی ۱۳۹۱، ۰۴:۳۸ ق.ظ

 

 

آذربایجانین مبارز شاعری «علی‌رضا نابدل» دن بیر شعر:

آی اوشاق‌لار ال – اله،

ال – اله وئرین گئدک آرزی‌گیله،

آرزی‌گیل بیزدن کوسوب‌دور، بیلیریک.

بو زمان بیز ال – اله وئرمه‌لی‌ییک

اونلاری قایتارماغا گئتمه‌لی‌ییک

قوجالار دیللنسه‌لر باش وئرمه‌یین

گئجه قیفیل‌لارین آچین گلین!

بیر گئجه آی چیخان‌دا بیز چیخاریق

سئل تکین بؤلگه‎نی داغلان آخاریق

دشمنین ائوجیینه اود یاخاریق

آی اوشاق‌لار ال – اله،

ال – اله وئرین گئدک آرزی‌گیله.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۱۰/۲۰
سهیل تسوج سهیل

نظرات  (۵)

رحلت پیامبر اکرم (ص)
و شهادت امام حسن مجتبی (ع)
و امام رضا (ع)
تسلیت باد !
قسمت می کنم نیاز دستانم را با تو

و با مردگان مدفون باد

همنوا با تپش های قلب خاک

سیاه می بینم پیراهن سبز آفتاب را

چرخ فصل های سرخ را وصله می دهم

به نقش مفروش برگ

برای آغازی زیبا ...
salamlar ve saygilar

ellerinize sagliq
....çox gözel
نمی دونم کجای دنیایی
که بدونم کجا الان جامه !
با خودم حرف می زنم ، اما
یکی بین یکی به دو هامه

من به این مرد مرده مشکوکم
که تنش بین سایه ها هم نیست
من از این مرد مرده می ترسم
وقتی هفتیر توی جیبم نیست

با خودم حرف می زنم ، وقتی
تو یه جا سایه مو بغل کردی
وقتی چند تا گلوله رو با من
بین کابوس هات حل کردی

سایه ها زیر نور سیگارم
توی هم می رن و نمی دونن
این هم آغوشی آخرش مرگه
یا تو می مونی آخرش یا من !


بچکون ماشه رو که خالی شم
بغض این حلق غرقه باروته
حرف این گولّه رو تو می فهمی
بار این قتل تا ابد روته
من از دنیا دلم تنگ است ...

من از دنیا گله مندم که از مهرش خیلی کم دارم ...

دنیا !

ببین !!!

یک خواهشی دارم !

مرا در خود کمی تحمل کن ...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی