دالغا دالغا

وبلاگ حاقیندا
نازلی شیرین دیل واریم ، ئوزگه دیله یازمارام

دوغراسالاردا منی اُوز دیلیمی آتمارام

جنتی وئرسز منه ، دونیانی ساتساز منه

من آنامین ناز دیلین باشقا دیله ساتمارام

شهریاریم دوز دییب قاتما دیلین دیللره

من بو گوزل تورک دیلین آیری دیله قاتمارام

باخ بو دیلین سایه سی ، گزدی آدیم دیللره

اولماسا گر بو دیلیم هئچ یئره من چاتمارام

اوندا کی من اولموشم قورلایین اوز یوردوما

چون بودور عادت منیم ئوزگه یئره یاتمارام

قبریمین اوستونده سیز تورکی بو شعری یازین

اوز دیلیمی آتمارام ، باشقا دیله ساتمارام

آخرین مطالب

مبار ک اولسون

دوشنبه, ۹ بهمن ۱۳۹۱، ۰۶:۲۴ ق.ظ
صدای بال و پر جبرئیل می آید          شب است وماه به آغوش  ایل می آید

لب کویر پس از این ترک نخواهد خورد      که ساقی از طرف سلسبیل می آید

 

لباس خاطره را از حریر عشق بدوز         حلیمه نزد تو فردی اصیل می آید

 

نگاه آمنه از این به بعد می خندد             چرا که معجزه ای بی بدیل می آید

 

میلاد نبی اکرم (ص) وامام صادق(ع)

 

و هفته وحدت به تمامی اهل تسنن وشیعه مبارکباد

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۱۱/۰۹
سهیل تسوج سهیل

نظرات  (۱۰)

عاقل سخنی گوید در دنبال آن مثالی بیاورد
و جاهل بر مضمون آن قسم خورد !
هنگامی که چشمانت را ندارم در تاریکی زندگی می کنم

و هنگامی که خنده هایت را ندارم در سکوت

مانند مومنی که کسی خدایش را کشته باشد

من دلیلی برای زندگی ندارم !

من به تو محتاجم ...

چون یک درخت به باران چون انسان به فراموشی چون تاریکی به روز ...

کاری نمی توانم بکنم چون عشق تو به من غلبه کرده است و من همواره به تو محتاجم ...

برای دانستن این که شب ها آسمان زیباست !

برای اینکه بهتر از آنچه هستم باشم !

برای اینکه بدانم زمان کوتاه است !

و من همواره به تو محتاجم ...
می خواستم
یک آسمان ستاره بسازم
با تو
هیهات !!!
از ساز نا موافق تو
من ، دلم گرفت ...
اگر از کسی بدت می آید
بدان معناست که تو از چیزی متنفر هستی که در اوست
و آن چیز جزئی از خودت هست
چیزی که از وجود ما نباشد نمی تواند سبب آزردگی و تشویش مان شود !
به حضرت موسی (ع) وحی رسید که آیا می دانی چرا احمق را روزی می دهیم ؟
عرض کرد نه پروردگار من !
خطاب آمد : برای آن که عاقل بداند طلب روزی به حیله و تدبیر نیست ...
agha soheil payame man be shoma resid?

kolli baratun harf neveshte budam...
امشب تو و آغوش یک گرگی که
روی تنش بوی گس ِ خون است
فردا ... تو می روی و نمی دانی
چیزی از این برّه نمی ماند !
slm agha soheil.

man diruz kolli baratun harf neveshtam am in kodo dadm ama load nashod!

kheili montazer shodam ta load she ama nashod...behar hal...

diruz arz karde budam ke man adresetuno az agha bashar gereftam.

tu ghaemate nazarat dide budam ke soheil tasuj bud,goftam arze adabi

be tasujiya dashte basham,akhe babaye manam ahle unjas...kollan hamaro

ham mishnase..khodaro che didin shayadam famil az ab darumadim

be adamam kheili hal mide ke ba hamshahriye khodesh dar ertebat bashe...

ye bar ba ye pesare tasuji etefaghi chat mikardim ama az tarsesh aaslan

moshakhasat nadad

kholase kheili khoshal shodam az ashenayitun...rasti!matalebetunam khundam,ama,,,

be sakhti!!!!!!! ghashng budan..mersi.
الهی !
پناهی جز پناهت و سرایی جز سرایت و کویی جز کویت و عشقی جز عشقت و لطفی جز لطفت و رحمتی جز رحمتت و احسانی جز احسانت نمی خواهیم ...
الهی !
عنایتی جز عنایتت و کرمی جز کرامتت و عفوی جز عفوت و رزقی جز رزقت و جودی جز جودت و محبتی جز محبتت نمی خواهیم ...
الهی !
قلب با قوت ، حیات با لذت، عیش با طراوت ، روح با طمانینت ، جسمی باسلامت، نفسی با رفعت به تمام بندگانت عطا فرما با کرامت ...
slm agha soheil. sharmande..chan ruziye aslan tu mude web nistam...

hoseleye hichio nadaram...rasti shomare ke gofte budin valla manzure man

faghat ye arze adab az tarighe web bud hamin...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی