دالغا دالغا

وبلاگ حاقیندا
نازلی شیرین دیل واریم ، ئوزگه دیله یازمارام

دوغراسالاردا منی اُوز دیلیمی آتمارام

جنتی وئرسز منه ، دونیانی ساتساز منه

من آنامین ناز دیلین باشقا دیله ساتمارام

شهریاریم دوز دییب قاتما دیلین دیللره

من بو گوزل تورک دیلین آیری دیله قاتمارام

باخ بو دیلین سایه سی ، گزدی آدیم دیللره

اولماسا گر بو دیلیم هئچ یئره من چاتمارام

اوندا کی من اولموشم قورلایین اوز یوردوما

چون بودور عادت منیم ئوزگه یئره یاتمارام

قبریمین اوستونده سیز تورکی بو شعری یازین

اوز دیلیمی آتمارام ، باشقا دیله ساتمارام

آخرین مطالب

شانه دولانسین

شنبه, ۲۱ بهمن ۱۳۹۱، ۱۰:۳۵ ق.ظ
زولفونده نه لازم گوزلیم شانه دولانسین؟

قویما او حرمخانه نی  بیگانه دولانسین.

عیب ایلمه  کویوندا دولانسام گئجه گوندوز

شمعین  گرک اطرافینه پروانه دولانسین

ساقی!دولانیم باشینا مئی جامینی گزدیر

سرمست اولوم باشیما میخانه دولانسین

اول زولفه کونول وئرمه دییر لرمنه ال چک!

اونسوز نئجه بس بو دل دیوانه دولانسین؟

مجنون نه برابر منه!صحرالره قاچدی

عشق اهلی اودور عرصه ده مردانه دولانسین

اغیاریله اوز یارینی همدم گورن عاشیق!

دوشسون او گرک دشت بیابانه دولانسین

سرخوش لیق ایله عومر ونی صرف ایلمه "واحد"

عارف اونا دئییلر کی حکیمانه دولانسین

 

شعر : استاد علی آقا واحد  

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۱۱/۲۱
سهیل تسوج سهیل

نظرات  (۱۲)

۲۱ بهمن ۹۱ ، ۱۴:۴۶ لیلی کحالی
عیب ایلمه کویوندا دولانسام گئجه گوندوز

شمعین گرک اطرافینه پروانه دولانسین"

ساغ اولون سهیل بی بو گؤزل شعیرلری پایلاشدیغینیز اوچون. یورغونلوغومو آلدی بو شعیر...
ایستگاه ها می آیند و می روند

آدم ها عوض می شوند

با مفاهیم ثابتی در ذهن و بسته بندی های جدید

دل می دهم به چشم های از خود دزدیده

نگاه های بر من در نگرفته

خواب های از دیگران نپریده

دل می دهم و درد می کنم

در تمام نت هایی

که چشمی را از تیتر نیازمندی ها منحرف نمی کند

درد می کنم در روزهای ریل شده بر مسیر ممتد تنهایی

در کابوسی که جسارت کشیدن سوت خطر را ندارد

مبادا کسی را از رویا بپراند !
در طریقت اگر عاشقی در غم عشق بمیرد عجیب نیست

عجب آن است که در شور عشق یک روز زنده بماند !

روز عشق مبارک ...
سکوت نیمه شب مرا به فکر کردن وا میدارد
بی خوابی و نیاز به شنیدن صدایت
اما افسوس که نمیتوانم صدای شیرین و دلنوازت را بشنوم
چقدر سکوت شب بد است
از تاریکی بیزارم و از تنهایی هم
ای کاش تو در کنارم بودی
چه آرزوی محالی !
دلم میخواهد وقتی چشمانم را میبندم فقط خواب تو را ببینم
آرزوی همیشگی من !
اما تو آنقدر نامهربانی که حتی در خواب هم به سراغم نمی آیی !
من از شب شاکیم ای یار ...
جالب بود من لینکتان کردم اگه مایل بودین بلینکین
۲۸ بهمن ۹۱ ، ۱۲:۰۴ تـنــ♥ـها
سلام مرسی از این که به وبم اومدین

وب خوبی داری

زودی اومدم منتظرت نذاشتما
۲۹ بهمن ۹۱ ، ۰۷:۲۶ تـنــ♥ـها
سلام

مرسی عزیز چشات خوب میبینه

قابلی ندارهاا
۲۹ بهمن ۹۱ ، ۰۹:۲۳ تـنــ♥ـها
آره دیگه کلا ترکی نوشتی

چشم هر وقت تونستم حتما میام
کاش غروب مال من باشد
مال من !!!
من که نشسته ام تا باران به شن ها بزند
چه غروبی باید باشد
که در برش نشینم
آسوده قدم گذاشته ام
تا غروب را ببینم
شن ها می دانند چه می گویم
سوال شان کن
که کفش هایم را خراشیده اند ...
۲۹ بهمن ۹۱ ، ۰۹:۴۲ تـنــ♥ـها
چشمامو وقف تــو کردم ،
دل به خلوت تــــو بستم ،
هم ترانه پس کجایی ؟!
من که مردم از جدایـی ،
دل شکسته و غــریبم ،
جون میدم اگـــه نیایی
به دنبال تو به همه جا سر زدم
هم از نسیم سراغت را گرفتم ، هم از گل سرخی که کنار چشمه عشق روییده بود حتی از پرنده هایی که در شعرهایم بال می زدند نشانی ات را پرسیدم
اما پیدایت نکردم !
این را ولی خوب می دانم که اگر چشمانم را ببندم و با دهان بسته صدایت کنم فورا جوابم را خواهی داد
راستی که عجب صفایی دارد این بی قراریها و این دلتنگیها !
مانده ام که این فاصله ها اگر نبود آیا باز هم این قدر مشتاق شنیدن صدایت از درخت و صندلی و ستاره بودم ؟
همیشه فاصله ها باعث می شوند تا بیشتر قدر همدیگر را بدانیم و بیشتر به دنبال هم بگردیم . مثل همین امروز که همه جا را به دنبالت گشتم ، حتی همه خوابهایم را یکی یکی جستجو کردم .
همه جا رد پایت بود . حتی موج صدایت به نرمی از تپه های خیالم بالا می رفت . اما خودت نبودی ...
عزیزترینم !
حالا با همین واژه های لال در کنار نام قشنگت نشسته ام ، مرهمی نمی خواهم . تنها اگر حوصله داری زخم های دلم را بشمار !!!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی