دالغا دالغا

وبلاگ حاقیندا
نازلی شیرین دیل واریم ، ئوزگه دیله یازمارام

دوغراسالاردا منی اُوز دیلیمی آتمارام

جنتی وئرسز منه ، دونیانی ساتساز منه

من آنامین ناز دیلین باشقا دیله ساتمارام

شهریاریم دوز دییب قاتما دیلین دیللره

من بو گوزل تورک دیلین آیری دیله قاتمارام

باخ بو دیلین سایه سی ، گزدی آدیم دیللره

اولماسا گر بو دیلیم هئچ یئره من چاتمارام

اوندا کی من اولموشم قورلایین اوز یوردوما

چون بودور عادت منیم ئوزگه یئره یاتمارام

قبریمین اوستونده سیز تورکی بو شعری یازین

اوز دیلیمی آتمارام ، باشقا دیله ساتمارام

آخرین مطالب

کوه علی علمدارتسوج

پنجشنبه, ۶ تیر ۱۳۹۲، ۰۴:۴۶ ق.ظ

 

قله ی علی علمدار نماد غیرت وایستادگی تسوج با ارتفاع

 

۳۲۵۰متر

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۴/۰۶
سهیل تسوج سهیل

نظرات  (۴)

۰۶ تیر ۹۲ ، ۰۴:۵۶ دوتاجونه ایرانی
به ندای دلت گوش بده.

عقل،

سالهاست که اشتباه می کند

اپپپمممممم
زندگی زیبـاست چشمی باز کن
گردشی در کوچه باغ راز کن

هر که عشقش در تماشا نقش بست
عینک بد بینی خود را شکست

علت عـاشق ز علتها جداست
عشق اسطرلاب اسرار خداست

من مـیان جسمها جان دیده ام
درد را افکنده درمان دیده ام

دیده ام بر شاخه احـساسها
می تپد دل در شمیم یاسها

زنــدگی موسیقی گنجشکهاست
زندگی باغ تماشای خداست

گر تو را نور یقین پیدا شود
می تواند زشت هم زیبا شود

حال من، در شهر احساسم گم است
حال من، عشق تمام مردم است
چقدر زیبا...واقعا نماد ایستادگی وغیرت تسوج....کاش عکسایی هم از چشمه ها میذاشتین
شبیه مه بودی

نه می شد در آغوشت گرفت

و نه آنسوی تو را دید

تنها می شد

در تو گم شد

که شدم ...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی