دالغا دالغا

وبلاگ حاقیندا
نازلی شیرین دیل واریم ، ئوزگه دیله یازمارام

دوغراسالاردا منی اُوز دیلیمی آتمارام

جنتی وئرسز منه ، دونیانی ساتساز منه

من آنامین ناز دیلین باشقا دیله ساتمارام

شهریاریم دوز دییب قاتما دیلین دیللره

من بو گوزل تورک دیلین آیری دیله قاتمارام

باخ بو دیلین سایه سی ، گزدی آدیم دیللره

اولماسا گر بو دیلیم هئچ یئره من چاتمارام

اوندا کی من اولموشم قورلایین اوز یوردوما

چون بودور عادت منیم ئوزگه یئره یاتمارام

قبریمین اوستونده سیز تورکی بو شعری یازین

اوز دیلیمی آتمارام ، باشقا دیله ساتمارام

آخرین مطالب

سنی سئویرم

چهارشنبه, ۲۶ تیر ۱۳۹۲، ۰۵:۰۷ ق.ظ
سنی سئومیرم

بوراخ جانیمی،‌ بوراخ

بو اللرین کؤلگه‌سینده یاشاماق

سئویلمک دئییل

سوواشما بئله

ایللردی تکلیک بایقوشو بانلاییر-

هر گئجه یاتاق یئریمده

دلیجه‌سینه گؤوده‌می باغیرینا باسیر

اوخشاییر بویوما...

 هی اوچور

هی قونور دوداقلاریما آجی اوپوشلری.

بیرر- بیرر کیرپیکلریمله چپرله‌ییرم گوزلریمی

باخیشلارینین جیزیقلاماسیندان آماندا قالسین من!

دانمیرام کی سنی، یوخ

آنجاق داشییانمیرام آغیر یوکونو

سوواشما،‌ سوواشما بئله

ایزلرین دولور حایا تیما

اومودلاریمین رنگی سولور

باشماقلاریم دا داشییانماییر ایزلرینی

گئدیر- دورور- اوتورور

یئییر ایچیمدن منی، من!!!

چکیل اؤنومدن

چیلدیرارسان

نفسیم ،‌ قان  قوخویور....

شعر(رقیه وعیدی متخلص گونش)

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۴/۲۶
سهیل تسوج سهیل

نظرات  (۱)

به نام سلام
دوست عزیز ! وبلاگ جالبتان در بخش اجتماعی وبلاگ تی لینک ثبت شد !
اگر شما هم صلاح دانستید این وبلاگ را در لیست لینک های خود قرار دهید
در ضمن من میخوام یه ماهنامه در مورد منطقه ی تسوج بنویسم - اگر عکس یا مطلبی داشتید خوشحال میشم در ماهنامه با نام خودتون انتشار بدم
اگر مطلبی دارید به این آدرس ارسال بفرمایید !
radpaalamdar@gmail.com
ممنون از حضورتون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی