دالغا دالغا

وبلاگ حاقیندا
نازلی شیرین دیل واریم ، ئوزگه دیله یازمارام

دوغراسالاردا منی اُوز دیلیمی آتمارام

جنتی وئرسز منه ، دونیانی ساتساز منه

من آنامین ناز دیلین باشقا دیله ساتمارام

شهریاریم دوز دییب قاتما دیلین دیللره

من بو گوزل تورک دیلین آیری دیله قاتمارام

باخ بو دیلین سایه سی ، گزدی آدیم دیللره

اولماسا گر بو دیلیم هئچ یئره من چاتمارام

اوندا کی من اولموشم قورلایین اوز یوردوما

چون بودور عادت منیم ئوزگه یئره یاتمارام

قبریمین اوستونده سیز تورکی بو شعری یازین

اوز دیلیمی آتمارام ، باشقا دیله ساتمارام

آخرین مطالب

بیر درس تسوجون آغ ساقالارینا

دوشنبه, ۷ مرداد ۱۳۹۲، ۰۵:۱۱ ق.ظ

 سلاملار و سایغیلار سایین تسوجون  آرانلی جوانلاری

گوزل موضوع - چوخ گوزل باشلانیش - چوخ چوخ گوزل قورتولوش


 دویونجاق فایدالانیب کئفه دولدوم ..............
.

تسوج شهرینین بیر نئجه آدلی سانلی جوانلاری بیر

 بیوک قدم گوتوروب بیردستگاه احیا فلب آدینلا   هدیه

عنوانیندا بیمارستان تسوجا اهدا ائلیبدلر  اللریز ه ساغلیغ

 آرزولاروخ............. آللاه سیزین کیمی دوستلاری چوخ گؤرمه سین

اعلادان باشقا دئمک اولماز بونا

 

 

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۵/۰۷
سهیل تسوج سهیل

نظرات  (۴)

یا نداره عشق هیچی رو فراموش نمیکنه اره
جای خالیش پر شده با یکی اما فقط با وجود خدا والسلام
دل اتوبان نیست که هر کی بخواد توش وبره بیرون اینو یادت باشه ..
نه من متاهلم عشقی که ازش حرف میزنم سر یه جریانی وارد زندگیم شد حالا هم خدا برداشتش و بردش
به من گفت اگر یه روزی نبودم تو زندگیت رو بکن
منم دارم همین کارمیکنم چاره ای ندارم
یاشاســـــــــــــــــــــــــــین آزربایجــــــــــــــــــــــــــــــــــــــانیم نچه استان شوهرتینن تانینار الینده اولان صنعتیینن تانینار نجه شمال دویوسونن تانینار نجه تبریز قالی سینن تانینار قوربان اولوم اوز آنامین سوتونه آزربایجان غیرتینن تانینا
بو مبارک سحری اوزموزه آیدین بولورم. انشا ا.. بو یول دواملی اولموش اولا.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی