دالغا دالغا

وبلاگ حاقیندا
نازلی شیرین دیل واریم ، ئوزگه دیله یازمارام

دوغراسالاردا منی اُوز دیلیمی آتمارام

جنتی وئرسز منه ، دونیانی ساتساز منه

من آنامین ناز دیلین باشقا دیله ساتمارام

شهریاریم دوز دییب قاتما دیلین دیللره

من بو گوزل تورک دیلین آیری دیله قاتمارام

باخ بو دیلین سایه سی ، گزدی آدیم دیللره

اولماسا گر بو دیلیم هئچ یئره من چاتمارام

اوندا کی من اولموشم قورلایین اوز یوردوما

چون بودور عادت منیم ئوزگه یئره یاتمارام

قبریمین اوستونده سیز تورکی بو شعری یازین

اوز دیلیمی آتمارام ، باشقا دیله ساتمارام

آخرین مطالب

اوشاقلیق عالمی حیف زمانه دن

چهارشنبه, ۳۰ مرداد ۱۳۹۲، ۰۵:۱۵ ق.ظ

حیدر بابا یار یولداشلار دوندولر

بیر بیر منی چولده قویوب چوندولر

چشمه لریم چراغلاریم سوندولر

                              یامان یرده گون دوندی آخشام اولدی

                              دونیا منه خرابه ی شام اواولدی

حید بابا گویلر بوتون دوماندی

گونلریمیز بیر بیر ندن یاماندی

بیر بیر زدن آیرلمایین آماندی

                               یاخشلیقی الیمیزدن آلیبلار

                               یاخشی بیزی یامان گونه سالیب لار  

گوز یاشینا باخان اولسا قان آخماز

انسان اولان خنجر بئلینه تاخماز

اما حیف کور تودتوقون بوراخماز

                                  بهشتیمیز جهنم اولماقدادیر

                                  ذیحجه میز محرم اولماقدادیر

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۵/۳۰
سهیل تسوج سهیل

نظرات  (۶)

احسنت سنه چوخ خوشوما گلدین . خوشجاگال
۲۷ آذر ۹۲ ، ۰۸:۳۳ امید جاودان
هیچ کس مجبور نیست، انسانِ بزرگی باشد.

تنها، انسان بودن کافی است.

پیش من هم بیاین خوشحال میشم .
سلام دوست گلم
وبلاگت واقعا عالیه
میتونم ازت خواهش کنم از قالب های توی وبلاگم
انتخاب کنی برای وبلاگت
خیلی گلی ممنون میشم این کارو کنی
بهت باز سر میزنم
سلام دوست گلم
وبلاگت واقعا عالیه
قالبت واقعا حرف نداره
میتونم ازت خواهش کنم یه لحظه بیای وبلاگ من
پست اولمو بخونی و انجام بدی
۰۵ اسفند ۹۲ ، ۰۷:۰۲ کسب درامد و افزایش بازدید وب
بارها به وبت سر زدم امارگیر وبت بازدید کمی نشون میده . تعداد بازدید از مطالب وبت بسیار کمه نظرات وبت هم کمه اگر میخای وب پر بازدیدی داشته باشی سری به سایت ما با ادرس زیر بزن

http://sokotr.blogfa.com

با امکانات : افزایش بازدید وب

کسب درامد ماهانه 800 هزار از وبلاگ

افزایش رتبه ی گوگل و افزایش رتبه ی الکسا

آموزش قرار گرفتن در صفحه اول گوگل فقط در عرض 24 ساعت

و دهها برنامه کاربردی وبلاگ نویسی دیگر به روز شد

با استفاده از امکانات و محصولات وب نویسی سایت ما وبلاگ خود را پر بازدید نمایید
۱۱ ارديبهشت ۹۳ ، ۰۶:۵۹ همیشه امیدوار
سر بر شانه خدا بگذار تا قصه عشق را چنان زیبا بخواند

که نه از دوزخ بترسی و نه از بهشت .....

به رقص درآیی.....

قصه عشق ، انسان بودن ماست....

**********

پیش من هم بیاین خوشحال میشم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی