دالغا دالغا

وبلاگ حاقیندا
نازلی شیرین دیل واریم ، ئوزگه دیله یازمارام

دوغراسالاردا منی اُوز دیلیمی آتمارام

جنتی وئرسز منه ، دونیانی ساتساز منه

من آنامین ناز دیلین باشقا دیله ساتمارام

شهریاریم دوز دییب قاتما دیلین دیللره

من بو گوزل تورک دیلین آیری دیله قاتمارام

باخ بو دیلین سایه سی ، گزدی آدیم دیللره

اولماسا گر بو دیلیم هئچ یئره من چاتمارام

اوندا کی من اولموشم قورلایین اوز یوردوما

چون بودور عادت منیم ئوزگه یئره یاتمارام

قبریمین اوستونده سیز تورکی بو شعری یازین

اوز دیلیمی آتمارام ، باشقا دیله ساتمارام

آخرین مطالب

ائولری

يكشنبه, ۳۱ شهریور ۱۳۹۲، ۰۸:۱۶ ق.ظ
ائولری وار آی آمان ، خانا خانا

من کول اولدوم آی آمان آی آمان ، یانا یانا


اوزو گول لبلری قایماق

یالان سوزدور آی آمان آی آمان ، یاردان دویماق

اوبالاری آی آمان ، اویماق اویماق

یالان سؤزدور آی آمان آی آمان ، یاردان دویماق

هئچ اولمازمیش آی آمان یاردان دویماق

یالان سوزدور آی آمان آی آمان ،‌ یاردان دویماق

 
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۶/۳۱
سهیل تسوج سهیل

نظرات  (۴)

وبلاگ خوبیه به منم سر بزن اگه دوس داشتی منو لینکم کن خبر بده لینکت کنم
سلام عزیزم خوبی وب خیلی خوبی داری عزیز من بایکی ازدوستام شرط کردیم هرکی نظرات وبش بیشتر شد یه چیزمهمی رو یااون بگیره ازمن یامن ازاون تاسه شنبه هم وقت داریم میشه بیای وبم یه نظربزاری گلم جون من بیا حیاطیه روزسه شنبه بیاتووبم میگم چه چیزی گرفتم بیاجون من نظربزار الان فدات بدجورتوآمپاس شدیدم
من عاشق نقاشی ام.چه طرح معرکه ای! عالی این نقاشی عالی
۳۱ شهریور ۹۲ ، ۰۸:۳۱ آریـــــــــــــــا
مزرعه را ملخ ها ویران کردند

همه چیز به گردن کلاغ افتاد و مترسک وارد مزرعه شد …

و این بود قصه نادانی مزرعه دار

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی