دالغا دالغا

وبلاگ حاقیندا
نازلی شیرین دیل واریم ، ئوزگه دیله یازمارام

دوغراسالاردا منی اُوز دیلیمی آتمارام

جنتی وئرسز منه ، دونیانی ساتساز منه

من آنامین ناز دیلین باشقا دیله ساتمارام

شهریاریم دوز دییب قاتما دیلین دیللره

من بو گوزل تورک دیلین آیری دیله قاتمارام

باخ بو دیلین سایه سی ، گزدی آدیم دیللره

اولماسا گر بو دیلیم هئچ یئره من چاتمارام

اوندا کی من اولموشم قورلایین اوز یوردوما

چون بودور عادت منیم ئوزگه یئره یاتمارام

قبریمین اوستونده سیز تورکی بو شعری یازین

اوز دیلیمی آتمارام ، باشقا دیله ساتمارام

آخرین مطالب

گئجه لر 2

يكشنبه, ۸ دی ۱۳۹۲، ۰۸:۴۵ ق.ظ
بیر کسیم اولمادی ویرسین سسیمه های گئجه لر

درد الیندن منیم اولدی ایشیم آخ وای گئجه لر

روزگارین منی تئز باسدی غمین یور گونونه

هی چالیر بو یاتان بختیمه لای لای گئچه لر

اوره گیم ایستدی گولسون نچه گون باسدی دومان 

منی  گورجک باتیر اولدوزلارینان آی گئجه لر

دیدی شادلیق گتیرن بایرامینان یازدا گلیر

بیلمدی هیچگوزومون یاشی اولور چای گئجه لر

هامی بایراملیغینا گول یولاسالار بیر بیرنه

نئچه کاروا ن یوکی غم ویردی منه پای گئجه لر

منه سس گلدی قارانلیق سنی ایسترسه بوغا

طبعوون شمعنی یاندیر تا ایشق یای گئجه لر

یان سهیل باشدان ایاقه جانی جانانه یتیر

قوی اوتانسین بو قدر حقی ائدن زای گئجه لر

  ضمنا  شعر گئجه لر ۱ در آرشیو مرداد ماه ۹۱ سروده شده  دوستان میتوانند به آرشیو رفته تا بخونند

تقدیم ائدیرم : سوگی سوزلری وبلاگینا

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۱۰/۰۸
سهیل تسوج سهیل

نظرات  (۵)

سلام.وای مرسی خیلی خوشحالم کردین.قربان شما دستتون درد نکنه
پیامبر اکرم (ص) :
بهترین مردم کسی است که بیشتر به مردم سود رساند .
امام حسن (ع) :
هیچ لذتی لذیذتر از خوش اخلاقی نیست .
امام رضا (ع) :
دوستی با مردم نیمی از عقل است .

عرض تسلیت ایام ...
حضور آرامت مدتهاست در کنارم نیست
ولی یادت مهمان همیشگی قلبم است.
۱۲ دی ۹۲ ، ۲۰:۵۸ غملی لر باغچاسی
یانمیش اورگیم بیر نئچه هیجرانین اودوندا

ای حال پریشانیمه سامان وئرن هاردا قالیبسان؟

.

.
داداش لینکت کردم


سلام داداش خوبی با تشکر از حضور سبزت اما داداشی آخه شما آدرس ننوشتید تا منم بیام پس خواهشا ادرس بزار منتظرتم
خواهش.نه من هستم هنوز

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی