دالغا دالغا

وبلاگ حاقیندا
نازلی شیرین دیل واریم ، ئوزگه دیله یازمارام

دوغراسالاردا منی اُوز دیلیمی آتمارام

جنتی وئرسز منه ، دونیانی ساتساز منه

من آنامین ناز دیلین باشقا دیله ساتمارام

شهریاریم دوز دییب قاتما دیلین دیللره

من بو گوزل تورک دیلین آیری دیله قاتمارام

باخ بو دیلین سایه سی ، گزدی آدیم دیللره

اولماسا گر بو دیلیم هئچ یئره من چاتمارام

اوندا کی من اولموشم قورلایین اوز یوردوما

چون بودور عادت منیم ئوزگه یئره یاتمارام

قبریمین اوستونده سیز تورکی بو شعری یازین

اوز دیلیمی آتمارام ، باشقا دیله ساتمارام

آخرین مطالب

باخیرام

يكشنبه, ۲۷ بهمن ۱۳۹۲، ۰۹:۵۱ ق.ظ
باخیرام آی باجاسیندان باشقا بیر ماوی گویه

اوردادا وار ایله بیر گئجه یوردون قانا دونموش دنیزیندن

نئچه بیر غملی بولوت چنلی داغ قانلی سووت

گئجه دیر باخیرام آی باجاسیندان باشقا بیر ماوی گویه

سایاسایا اولدوزلاری ایتگین اولدوزومدان  سونرا خیزله یر دیم

ئیلدیرم تک چاخماقوی گوردوم آنجاق

هانچی سمته آخماقوی گورمدیم کی

وارلیغیندان اریش آرغاج کسه کسه آخیب گئدین

اورگیمه ساغالماز بیر یارا تاخیب گوزلریمدن آخیب گئدین

سن کی گئدریگییدن یولداش

باری منیم اوره گیمین زمان توزونا بورونموش قاپیسنا

اوقاپینین پاخیر باسمیش زفده سینه توخونمایدن

دئمیرم گل ایلش سوروش یولدان کئچن .

 

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۱۱/۲۷
سهیل تسوج سهیل

نظرات  (۳)

در زندان کار نمی کنم
و از این که بمبی نیمه شب
رویای پرندگان را لت و پار کند گریه ام نمی گیرد
دیگر برای هر چیز کوچکی زیر آواز نمی زنم
لباس مناسب سنم را می پوشم
و در بهترین کلاس درس ثبت نام می کنم
این زندگی دلخواه من است ...
۰۳ اسفند ۹۲ ، ۱۲:۰۵ غملی لر باغچاسی
ایستمک جورمونه دار اوسته گوروردوم اوزومو
منی آسسازدا آسین باغلامایین سیز گوزومو
بلکه دار اوسته گوزوم سئوگیمی یوللاردا گوره!!!
۰۴ اسفند ۹۲ ، ۱۲:۲۶ غملی لر باغچاسی
یه روزی هم بالأخره آسمون ما آبی میشه......
.
به سلامتی همه ی اونایی که تنهان.........

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی