دالغا دالغا

وبلاگ حاقیندا
نازلی شیرین دیل واریم ، ئوزگه دیله یازمارام

دوغراسالاردا منی اُوز دیلیمی آتمارام

جنتی وئرسز منه ، دونیانی ساتساز منه

من آنامین ناز دیلین باشقا دیله ساتمارام

شهریاریم دوز دییب قاتما دیلین دیللره

من بو گوزل تورک دیلین آیری دیله قاتمارام

باخ بو دیلین سایه سی ، گزدی آدیم دیللره

اولماسا گر بو دیلیم هئچ یئره من چاتمارام

اوندا کی من اولموشم قورلایین اوز یوردوما

چون بودور عادت منیم ئوزگه یئره یاتمارام

قبریمین اوستونده سیز تورکی بو شعری یازین

اوز دیلیمی آتمارام ، باشقا دیله ساتمارام

آخرین مطالب

باریشیق سئوین آی انسانلار

چهارشنبه, ۱۴ اسفند ۱۳۹۲، ۰۴:۰۶ ق.ظ

 

آرزوم نیتیم بودور آی ائللر

 

دونیانین اوره یی قانا دؤنمه سین

 

زمی ده سنبل لر ، باغچادا گل لر

 

بشرین چؤره یی قانا دؤنمه سین

 

قانا بولانماسین یئرین مرازی

 

هر عصرین هر ایلین نور سپن یازی

 

شاعرین شعری ، عاشیقین سازی

 

آرزوسو دیله یی قانا دؤنمه سین

 

قانا بولانماسین صبحون گولوشو

 

گؤرمویک دهشتلی ماتم گؤروشو

 

آتانین ساققالی ، آنانین کؤکسو

 

یاخاسی ، کؤینه یی قانا دؤنمه سین

 

قانا بولانماسین انسان ثروتی

 

حیاتین وارلیغی سؤزون قدرتی

 

مین مین جاوانلارین صاف محبتی

 

بویلوغو کؤینه یی قانا دؤنمه سین

 

آداخلی مین اولسون عدالتلی مین

 

داغیلسین تالانسین ائوی پیسلیغین

 

هئچ کیمسه نین هئچ کیمین

 

عمرو گله جه یی قانا دؤنمه سین

 

چیراغلاری یاندیرین

 

عرشه قالخسین توسکوسو

 

هر اوبادا هربیر ائوده

 

قاناد آچسین صلح سؤزو

 

من آنایام بو  سسیمده

 

یئرین گؤیون دردی وار

 

صولحه گلین آی انسانلار

 

یوخسا دونیا محو اولار

 سهیل دالغا


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۱۲/۱۴
سهیل تسوج سهیل

نظرات  (۸)

با سلام دوست عزیز برایمان مایه افتخارید



باتشکر از حضور شما برادر بزرگوار ممنونم حضور شما افتخار ماست
سلاملاروسایغیلار.باش ووردوغوزدان منتدارام.یاشاسین
زندگی به من آموخت ، بودن با کسانی که دوستشان دارم از همه چیز با ارزش تر است ...
۱۸ اسفند ۹۲ ، ۱۰:۵۴ غملی لر باغچاسی
سیزلاییر احوالیــــــمه صبحه قدر تاریـــــــم منیم
تکجه تــاریم دیر قارا گونلرده غمخــــــواریم منیم
آسمــــــــان آلدی کناریمـــــــدن آی اوزلو یاریمی
یاش توکر اولدوز کیمین بو چشم خونباریم منیم
۲۰ اسفند ۹۲ ، ۱۱:۱۸ غملی لر باغچاسی
تا هستم ای رفیق.ندانی که کیستم
روزی ســراغ وقت من آیی که نیستم!!!!!!
۲۴ اسفند ۹۲ ، ۱۵:۲۴ غملی لر باغچاسی
فاطمه آدی گلن مجلسین عزّت واریدی
حجت قائـــم آل اللهه نسبت واریـــــدی
آغلیوب آغلادانا شخصأ اؤزی ناظر اولار
آنانین آدی گلن یئرده اوغول حاظر اولار
.
.
شهادت حضرت فاطمه(س)تسلیت باد
۲۵ اسفند ۹۲ ، ۱۲:۵۵ غملی لر باغچاسی
سن زلفینی آچ تؤک اوزونه ، شانه سی مندن

زنجیری نشان وئر منه ، دیوانه سی مندن



سن عاشقی یاندیرماقا ، من یانماقا ماییل

سن شمعینی گؤستر منه ، پروانه سی مندن
می روی…
پرده ها را کنار می زنم
پنجره را باز می کنم
موهایم را به دست باد می سپارم و نفس می کشم

ادامه متن در ادامه مطلب.


نفسی عمیق …
رد پایت نرسیده به پیچ کوچه محو می شوی
خورشید تیره می شود
خیابان سردتر می شود
نفس می گیرد
بغضم اشک می شود
و تا آمدن دوباره ی تو انتظار می کشم …


چوخ چوخ ساغول
وبلاگت عالیه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی