دالغا دالغا

وبلاگ حاقیندا
نازلی شیرین دیل واریم ، ئوزگه دیله یازمارام

دوغراسالاردا منی اُوز دیلیمی آتمارام

جنتی وئرسز منه ، دونیانی ساتساز منه

من آنامین ناز دیلین باشقا دیله ساتمارام

شهریاریم دوز دییب قاتما دیلین دیللره

من بو گوزل تورک دیلین آیری دیله قاتمارام

باخ بو دیلین سایه سی ، گزدی آدیم دیللره

اولماسا گر بو دیلیم هئچ یئره من چاتمارام

اوندا کی من اولموشم قورلایین اوز یوردوما

چون بودور عادت منیم ئوزگه یئره یاتمارام

قبریمین اوستونده سیز تورکی بو شعری یازین

اوز دیلیمی آتمارام ، باشقا دیله ساتمارام

آخرین مطالب

دای گل

چهارشنبه, ۲۱ اسفند ۱۳۹۲، ۱۰:۵۱ ق.ظ
حسرت یاش اولوب گوزللره دولماقدادی،دای گل!

گوزیاشلاری آخماقدا سئل اولماقدادی،دای گل!

هجران توری دونیانی قفس تک بورویوبدور

دنیاکیمی ،باغریمدا دارالماقدادی،دای گل!

سال داغلارا های،گؤیده بولودلار دیله گلسین

یاپراق کیمی وارلیق بویو سولماقدادی،دای گل!

هجرینده گئچن لحظه لری یانقلی سازتک

غم پنجه سی،آه زخمه سی،چالماقدادی،دای گل!

سنسیزلیگه دؤزمک نه سایاق ممکن اولارمیش

دؤزودوم،دؤزوموم جانیمی آلماقدادی،دای گل!

گل قوی گؤنشین بایداسی دنیایه جالانسین

باغریمدا قارانلیق ایزی قالماقدادی،دای گل!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۱۲/۲۱
سهیل تسوج سهیل

نظرات  (۵)

کــوچــه هایمــان را به نام شان کــردیم که هرگــاه آدرس مــنزلمــان را مــی دهــیم بـدانِیــم از گــذرگـاه خون کدام« شهـــــید »است که باآرامــش به خانه می رسیم.
۲۴ اسفند ۹۲ ، ۱۳:۱۰ آزربایجان قیزی
səlam
gözəl blogunuz var
manada baş vurun
istəsəz
bir birimizi LİNKLƏRDƏ
artirax
hələlik
۰۱ فروردين ۹۳ ، ۱۷:۲۰ غملی لر باغچاسی
سلام منیم عزیزییییییییییییم
چوخ گوزلدیر
اوپورم سنی
اینجارادیودل است شماصدای منوازته دل میشنوید این یک پیام نیست یک احساس پاک است ومیگویدفراموشی درمرام مانیست عظمت عیدیک دقیقه است امامحبت مانسبت به شما یک دنیاست.عیدتان میارک
دلم گرفته است…
دلم عجیب گرفته است
و هیچ چیز،
نه این دقایق خوش‌بو، که روی شاخه‌ی نارنج می‌شود
خاموش،
نه این صداقت حرفی، که در سکوت میان دو برگ این
گل شب‌بوست،
نه، هیچ‌چیز مرا از هجوم خالی اطراف
نمی‌رهاند.
و فکر می‌کنم
که این ترنم موزون حزن تا به ابد
شنیده خواهد شد…

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی