دالغا دالغا

وبلاگ حاقیندا
نازلی شیرین دیل واریم ، ئوزگه دیله یازمارام

دوغراسالاردا منی اُوز دیلیمی آتمارام

جنتی وئرسز منه ، دونیانی ساتساز منه

من آنامین ناز دیلین باشقا دیله ساتمارام

شهریاریم دوز دییب قاتما دیلین دیللره

من بو گوزل تورک دیلین آیری دیله قاتمارام

باخ بو دیلین سایه سی ، گزدی آدیم دیللره

اولماسا گر بو دیلیم هئچ یئره من چاتمارام

اوندا کی من اولموشم قورلایین اوز یوردوما

چون بودور عادت منیم ئوزگه یئره یاتمارام

قبریمین اوستونده سیز تورکی بو شعری یازین

اوز دیلیمی آتمارام ، باشقا دیله ساتمارام

آخرین مطالب

خان چوپان

دوشنبه, ۸ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۰۵:۱۵ ق.ظ
خان چوبان چال نئیی یای داغ داشا ائللر سوزونو

سارالارحسرتینی دالغالی سئللرسوزونو

چال عاشیق سن ائلیمین سینه ده کی نیسگیلی سن

سویله سین زخمه له نن سازداکی تئللر سوزونو

ائلیمین وارلیغی تاریخ بویو پارلاق گورونور

یاداسالدیقجاحقیقت ایته ن ایللرسوزونو

ظولمه قارشی دایانان سرداری آلقیشلایاراق

اونودولماز دئیه ازبرله دی دیللرسوزونو

ایمه باش اوزگه یه ائل دردینی گل سویله "ووقار"

قوی اورکلرده یاشاتسین بو نسیللر سوزونو

 

تقدیم ائدیرم : خان چوپانا

                                                              

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۲/۰۸
سهیل تسوج سهیل

نظرات  (۳)

سلام وبلاگتون عالیه خان چوپان
مواظب باش سارای توروندزدن!!
منم بچه جلفام
اوجا داغلاردا گزن نازلی او جیران یاشاسئن ---
گول چیچک بسلیئن عشقیله ، او باغبان یاشاسئن ---
گئجه گوندوز منه اولموش بو دعا ورد زبان - - -
آنادان دوز سوت امن خان چوبان اوغلان یاشاسئن---
قوشولوب خان چوبانئن ناله سینه آغلامئشام---
سارانی سئل آپاراندان سئله بئل باغلامئشام---
تاپمادئم من یارامئن مرحمنی چوخ گزیرم ---
سون نفس وار اونی من سن گلنه ساخلامئشام

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی