دالغا دالغا

وبلاگ حاقیندا
نازلی شیرین دیل واریم ، ئوزگه دیله یازمارام

دوغراسالاردا منی اُوز دیلیمی آتمارام

جنتی وئرسز منه ، دونیانی ساتساز منه

من آنامین ناز دیلین باشقا دیله ساتمارام

شهریاریم دوز دییب قاتما دیلین دیللره

من بو گوزل تورک دیلین آیری دیله قاتمارام

باخ بو دیلین سایه سی ، گزدی آدیم دیللره

اولماسا گر بو دیلیم هئچ یئره من چاتمارام

اوندا کی من اولموشم قورلایین اوز یوردوما

چون بودور عادت منیم ئوزگه یئره یاتمارام

قبریمین اوستونده سیز تورکی بو شعری یازین

اوز دیلیمی آتمارام ، باشقا دیله ساتمارام

آخرین مطالب

دالغا دالغا موج موج

سه شنبه, ۲۰ خرداد ۱۳۹۳، ۰۲:۲۴ ب.ظ
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۳/۲۰
سهیل تسوج سهیل

نظرات  (۷)

سلام علیکم:
ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن ولادت آقا امام زمان با مطلبی در مورد شهید محبوب و یک سوال به روزیم.
منتظر شما عزیزان
شاید این جمعه بیاید شاید.....
با سلام
از شما دعوت می شود تا از وبلاگ و وبسایت مشاوره که حاوی مطالبی در خصوص کنکور، هدایت تحصیلی و درمان مشکلات روان شناختی است دیدن فرمایید.
moshavermental.avistak.com

سلام دوست من ممنون که به وبلاگم اومدی.باید بگم که من اون پست رو قبل از ماه رمضون گذاشته بودم!

وب قشنگی داری.....خوشحال میشم بازم بیای همشهری!

سلام نه تاحالا پیش نیومده بیام...

 لینک شدی!

شمـــــــــآ

               هــــــــــــم
    
                                    دعــوتیــــــ ــــــد !

سلام ممنون ار حضورتون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی